Visszatértem, megvagyok, jól vagyok, és hogy merre jártam az elmúlt egy hétben, a másik blogomon elolvashatja, akit érdekel :)


Az biztos, hogy sokat sétáltam a Zerdőben, ami - szerintem - ősszel a leggyönyörűbb.


Az csak egy dolog, hogy a sárga-zöld-vörös-barna színtengely mentén kapunk egy szívmelengető dózist, de a lassan kitakarózó formák, termések, száraz levelek bőségéből is.

A hajnali és esti ködös szürkületről, és a titokzatossá tevő szitáló esőről már nem is beszélve :)


A legapróbb részlet is az elmúlásról mesél, melankolikus, bágyadt a levelek közt átszüremlő napfény.

És ez így van jól. Szeretem :)


A részel-gazdagságról jutottak eszembe Paul Schwieder minap szemem elé került munkái, amiket meg is osztanék veletek.


Szinte hullámzani látszó, homokfúvott üvegei miről is szólhatnának másról, mint az emberi kapcsolatok törékeny, cizellált gazdagságáról.


Zenemeg:

Once a Day by Tavvish

Bónusz+ egy kiállításajánló:

Benedek Barna festő és Kóródi Zsuzsanna üvegművész Replay c. kiállítása.

2011 október 05. 18:00 óra - Mono galéria


A kiállítás Facebookos eseményéhez itt csatlakozhatsz.


Bónusz+ 2 egy aukció:

A Belvedere Galéria és Aukciósház 2011. október 8-án (szombaton) 15 órai kezdettel üvegtárgyas aukció rendez V. kerületi (Szent István tér 12. sz.) Szalonjában.

Az aukciót megelőző kiállítás megtekinthető 2011. szeptember 24-től  október 7-ig. (hétfő zárva), hétköznap 11-18 óra között, szombaton 11-15 óra között.

Aukciós tárgylista itt.


Ha tetszett a bejegyzés, gyere, csatlakozz az Apád nem volt üveges! blog Facebookos klubjához.
Ezt megteheted ide kattintva.