A Zember, ha néha több pohárral iszik a kelleténél vagy mélyebbeket slukkol a cigiből egészet tuti ötletek pattannak ki a fejéből.
Aztán másnap, mikor megvette az összes hozzávalót, és elkezdi elkészíteni a prototípusokat, rájön, hogy nemúgyvanaz.

Pár éve egy gyenge pillanatomban én is összevásároltam egy rakás gyöngyöt, hogy majd milyen szuper dolgokat fogok én ezekből csinálni, háháá.

De.

Nem.

Azóta a lakás különböző pontjain bukkannak fel ezek a kis zacskónyi okosságok... vagy pattogva gurulnak szanaszét egy óvatlan könyvespolc-igazításkor.
(a macskám legnagyobb örömére :)

Úgy tűnik Natasha st. Michael kicsit messzebb jutott, mint én.
De még milyen messze. Gyönyörködjünk együtt a munkáiban.

Zenemeg a képek nézegetéséhez: Gold Panda:


(a képek újbóli megtekintése után elgondolkodtam: lehet, hogy megint próbálkozni kellene? :))))