Kicsit nekem ilyen szívemcsücskei a fotó-üveg kombók.

Nagyon szeretem Michael Janis vagy Jeremy Lepisto munkáit is, és én is valami hasonlón dolgozom (úristen! már ezer éve! :)


Joanne Teasdale elgondolkodtató, melankolikus üvegfotóit hoztam ma nektek.

Pont illik a mostani tavaszifáradságos hangulatomhoz.

 


És új hírekről is beszámolhatok:


Mint talán tudjátok, az év elején 9 másik bloggal együtt létrehoztuk a Dekoodert, ahová jómagam is publikálok.


Nemrégiben pedig a United Publishers jóvoltából, és Martinkó József szerkesztése nyomán, létrejött a Trend Guide nevű portál is, amely saját tartalom mellett javarészt a magyar blogoszféra designblogjainak írásaiból szemezget.

Az a megtiszteltetés ért, hogy mind a másik blogom, az ágyasztaltv, mint ez a blog részt vehet a közös munkában.


Rajtam kívül az alábbi blogok legérdekesebb posztjaiból kaphattok itt egy napi szinten frissülő válogatást:

Design Pumpa, Gyerekszoba, Heartbreak Resort, Kedvenc Otthon, Lisztesláda, Manzárd Café, Mindennapi Betevő, Ószeres, Otthon Édes, Stilblog és az Urbansnob.


Ezek a képek a hivatalos megnyitón készültek:


A kiadó emellett májusban egy design tematikájú Toplista nevű kiadvánnyal is előrukkol, melyben szintén olvashattok tőlünk.


Ha Facebook tag vagy, itt tudsz csatlakozni a klubhoz.