Az 1950-es és 1970-es évek között Muránó üvegművészetének régi díszítőtechnikái jelentős változáson mentek keresztül.
A korábbiaknál nagyobb és élénkebb, primer vagy komplementer színekből álló, forradalmian új színkombinációkat vezettek be, de nem nyúltak a hagyományos üvegformákhoz.
Bár más velencei művészek, mint pl. a mai bejegyzés főszereplője, Livio Seguso, nem csatlakoztak az új mozgalomhoz, munkásságára is hatottak kortársai, így az Ô mûvei is jellegzetesen posztmodern stílusúak.
Az 1970-es években hagy fel a muránói hagyományokkal, és a kristály felé fordult.
Kristály- és fújt üveg plasztikáiban - a világ legkiválóbb kortárs szobrainak hosszas tanulmányozása után - a fény kapott főszerepet.
A közvetítő médiumok - fa, márvány -, amelyeket késői szobraiban sokszor használ az üveg mellett, mintegy kiemelik az átlátszóságot és a fény intenzitását, ezzel egyfajta kifinomult eleganciát és költőiséget létrehozva.
A képek időrendi sorrendben haladnak munkásságában előre:
Zenemeg: lehethogyvoltmárJon Hopkins - Insides:
jon hopkins - insides by tashaleto