Nap legfurább sztorija jön, pedig úgy drukkoltam, hogy valami bolondossal tudjak elôrukkolni nektek szent április elseje napján, de ez jött, sorry.

Van egy amerikai üveges... Brian Lonsway.
Pontosabban volt, mert már meghalt.
Az interneten egy-két aukciós ház tart egyet-egyet vázáiból... tényleg csak néhány.

Két fotót találtam róla, egyiken, mint látjátok, dolgozik ( a szöveg szerint az a típusú ember volt, aki fogta a saját építésû kemecéjét, és eljárt kézmûves vásárokba árulni a portékát)

és egy másikat, amit egy Vintage Board (ami, valljuk be, szabad fordításban mondjuk Tanyasi Harsona) nevû weboldalon találtam, ahol kiderül, hogy derék Brianünk 2001. november 15-én eltávozott az élôk sorából, de micsoda veszteség, hisz a lap szerint az egyik legjobb szakértôje volt a Carrom nevû táblás játáknak, és egy kb. 150 darabos gyûjtemény maradt hátra utána.

...és erre találom ezt a kis videót, amin az látható, hogy Brian halálának emlékérôl a mai napig megemlékeznek a barátai, kollégái.
A felvételen a csapat épp egy üvegtálat készít - itt jön az elsô csavar - Brian szerszámaival, fogóival és fújócsövével.
Második csavar : a helyiség mellettük lévô részében, tisztes távolban, nagy székekben ül a "közönség", gondolhatnánk, de nem, ôk a további barátok, kollégák, mûvészetét kedvelôk.
Harmadik csavar: a háttérben egy band zenél, melynek neve Joe Bob Duda band.


Elôszor arra gondoltam, hogy ez az egész milyen gáz.
Aztán ahogy néztem, meghatódtam.
És arra gondoltam, hogy csináljunk már mi is egy ilyet!
Biztos lenne kire emlékezni.


Fotók, infók innen, innen, innen.