Akkor ha lúd, legyen kövér: a legutolsó beíráshoz kapcsolódva jöjjön most néhány karácsonyi kirakat... és az van, hogy a két poszt képanyagának összeállítása közben nekem már most karácsony-mérgezésem lett, úgyhogy abba is hagyom a téma ragozását egy időre.
 
Egyben új sorozat első darabja is a mai írás, hiszen a kirakatok világának bemutatása sem maradhat ki egy üveggel foglalkozó blog életéből...
...és itt egy ünnep, ami konzumálási hajlandóság szempontjából kitüntetett szerepet játszik a boltok életében...jóval több, mint egy akció!...na és a válság ööö.. tudjukmi miatt talán most még jobban oda kellene tenniük magukat, hogy az ember otthagyjon náluk némi pénzt.
 
Próbáltam rendhagyó kirakatokat összeválogatni a világ minden tájáról, ahol a professzionális képi világ kialakítása (tulajdonképpen akár díszleteknek is nevezhetjük őket) mellett helyet kapott pár ötletes látványelemmel rendelkező is...
Nyilvánvaló, hogy ezekben az esetekben nem feltétlenül a termékek elhelyezése a fő cél, hanem inkább valami hangulat, érzés átadása, amivel azt szeretnék sugallni, hogy odabenn is hasonló csodás dolgok várnak...gyere be.
 
Hogy ezek érik el jobban a kívánt hatást, kérdéses.
Tényleg, téged mennyire tud becsábítani egy ilyen érdekes/meghökkentő/gazdag képi világú kirakat? Vagy inkább arra lenne igényed, hogy legyen kitéve a lábas/pulcsi/parfüm?