Régen volt már reklám vs üveg poszt... épp' csak gondolnom kellett, és hopp, már ma meg is akadt a szemem a Grey Goose vodka spotján.
A szöveg szerint a luxus márkákat vizsgáló Luxury Brand Status Index felmérése alapján a Grey Goose nyerte el a prémium vodkák között az 1. helyezést.
(A Luxury Institute egy független és objektív osztályozó és piackutató intézet, amely megbízható módon képviseli a nagy vagyonnal rendelkező fogyasztói réteg véleményét. Felméréseit az amerikai lakosság legtehetősebb rétegének megkérdezése révén végzi. Az intézet jogilag védett kiadványok és kutatási eredmények széles választékát nyújtja, amelyek a nagy vagyonnal rendelkező magánszemélyeket és az őket kiszolgálni kívánó vállalatokat tájékoztatják az éppen aktuális trendekről, fogyasztói véleményekről, luxus termékekről és fogyasztói szokásokról.
A Luxury Institute 2006. novemberében a prémium vodkák kapcsán végzett felmérést 1200 nagy vagyonú vásárló körében, akik háztartásának átlagjövedelme 340 000 $ volt, és befektethető vagyonuk átlagosan elérte a 2,7 millió $-t. A megkérdezettek mindegyike vásárolt alkoholtartalmú italt az felmérést megelőző 6 hónapban. Megkérdezésük online történt. (A minta nemzeti szinten reprezentatív volt és a felmérés a Luxury Brand Status Index keretén belül készült.)
2006-ban a a Grey Goose-t a Marketwatch magazin egyszerűen „az év legjobb szeszes ital márkájának" nevezte.
A Márkák Bajnokságának (Brand Champions) nyertese 2004-ben
Már a gyártás első évében, 1998-ban „a világ legfinomabb vodkájának" nevezi a Chicago-i Ital Tesztelő Intézet (Chicago Beverage Testing Institute)
Ugyanebben az évben (1998) elnyerte a Szeszes Italok Világbajnokságának Platina díját San Francisco-ban.
Már a gyártás első évében, 1998-ban „a világ legfinomabb vodkájának" nevezi a Chicago-i Ital Tesztelő Intézet (Chicago Beverage Testing Institute)
Ugyanebben az évben (1998) elnyerte a Szeszes Italok Világbajnokságának Platina díját San Francisco-ban.
Fogyasztható tisztán vagy koktél formájában, mint pl. a Martini koktél vagy a Cosmopolitan...de szerintem fény-t is ebből érdemes leginkább készíteni.
Körülnéztem pár ital nagykereskedésnél, vajon mennyibe is kerül mai főszereplőnk (csak azokat írtam ki, ahol találtam árat):
Team Spirit: 10.490 FT
Italclub : 11.331 Ft
Golden Drinks: 11.750 Ft
Vimpex Drink: 10.901 Ft
Italguru: 9.571 Ft
Prémium-kategóriás termékeknél gyakori az elegáns hatású fekete-fehér színvilág. Ez van. A kevesebb több.
Ezittaz:
A reklámot készítő ügynökség: @radical.media