2 hozzászólás
Nálam általában egész álló nap szól a zene... hol a 60 gigányi saját-készletből... hol internetrádió... mindegy... csak haccójon...
... és mérhetetlen igényem van arra, hogy mindig halljak új dolgokat is.
Mivel alapból az elektromos zenei irányzatok bugyraiból merítek, fontos, hogy viszonylag jó minőségben tolja körém a hangulatot a berendezés... így a legapróbb savazást is hallhatom... anélkül semmit nem ér az egész...
Tulajdonképpen a mai poszt témájához nem igazán konyítok. Mikor nekem kellett vennem mélynyomót, meg hangfalakat, megkértem rá egy hozzáértő barátomat, és ő segített kiválasztani... annyit viszont tudok, hogy a zenehallgatás fontos része kell legyen mindenki életének..és azt is, hogy érdemes minőségi technikába invesztálni, mert a rossz minőség megöli az élményt...
Mai cuccosunk egy GLA-55 névre hallgató hangszóró, és egy mélynyomó, amelyek cool dizájnjuk (és a mögöttük rejlő koncepció) miatt kerülhettek a blogra. Üvegre hajazó high-tech külsejük üzenete valószínűleg az, hogy a lényeges dolgok a maguk egyszerűségében a legjobbak.
(Rögtön a poszt végén találjátok a termékekkel kapcsolatos technikai infókat az Amazonon keresztül)
Aki figyelemmel kíséri a szórakoztató-elektronikai piac szereplőit, és az általuk gyártott kütyüket, annak a Harman/Kardon márkanév nemcsak hogy nem hangzik idegenül..sőt, egy igen magas minőségi garanciát is jelent (mind külső megjelenésben, mind belső tartalomban).
A Dr. Sidney Harman által alapított, 50. életévét is átlépett amerikai cég hosszú története során az audio-technika számos területén kiemelkedőt alkotott (e névhez fűződik pl. a világ első sztereó receivere, szélessávú csöves erősítője, Dolby B és HX magnódeckje, PLL rádiótunerje), napjainkban érthetően elsősorban a digitális technológiák fejlesztésére koncentrálnak.
Fontos számukra, hogy termékeik a folyamatos fejlesztés, és a más cégekkel való versengés révén újabb ötletek bevetésére késztesse őket, és ezáltal kiemelkedjenek a tömegből, valamiben mindig többek, jobbak legyenek, mint a szürke átlag.
Ez a törekvés már a készülékek külsejében is egyértelműen megnyilvánul, szinte kizárt, hogy egy Harman/Kardon elektronikát bármely más márkával összetéveszthetnénk. Ezzel együtt a készülékek formaterve nagyon egységes, kategóriától és "munkakörtől" függetlenül mindegyikükön ugyanazok az alapvető stílusjegyek köszönnek vissza, technikai hátterüket tekintve pedig jóval nagyobb vasakat megszégyenítő belbecs társul.
E szemérmetlenül különbözni akaró arculatról leginkább azt mondhatnánk, hogy merészen futurisztikus, ami nem meglepő, ha egy olyan cégről beszélünk, amely pl. a zenehallgatási szokásainkat erősen megváltoztató iPodhoz gyárt kompatibilis kiegészítőket.
(zárójeles infó az eszközök anyagáról a PMMA-ról, más néven poli(metil-metakrilát)-ról (korábbi, a Niké c. posztban szereplő emlékmű talapzata is ebből készült): kemény, átlátszó műanyag, melyre az optikai tisztaság, az időjárás-állóság, a merevség és keménység mind jellemző. Kereskedelmi méretű felhasználása a 1970-es években kezdődött, és
legnagyobb alkalmazási területük főképp hirdetőtáblák, kijelzők, lámpatartozékok, gépjármű-ipari felhasználások és az egészségügyi termékekre jellemző.
..de például az erre az anyagra vonatkozó kutatásoknak köszönhetjük a CD-ket, és a DVD-ket, mint adattárolókat is... és nagy perspektíva előtt áll a zajvédő falak, és a fürdőszobai cikkek gyártásában)
a linkek, ahol meg is veheted (akár karira):