Kezdjünk egy pozitív esettel.

Úgy tűnik, a Saatchi and Saatchi reklámügynökség egyik kampányában a termékelőny (hosszan tartó színek) és az ólomüvegek hóttigtartó állandósága közti párhuzam nem is annyira hajánál fogva összerángatott ötlet.

Bár a kivitelezésnél valószínűleg fóliát használtak (nem biztos, hogy az utcai vandalizmust olcsón megúszták volna), így is sikerült friss és üdítő látványelemeket létrehozniuk ezekben a buszmegállókban.

Ami még szimpatikussá teszi számomra: láthatóan felkértek egy szakmabélit, aki segített megtervezni, ui. egy olyan darabkája sincs a képeknek, amelyet ne lehetne kivágni üvegből, bár kissé hangsúlyos lett az "ólomüvegszerűség" - emiatt kicsit bumfordi, szögletes lett az összkép.

 

De summa summárum egyértelműen csillagos ötöst érdemelnek!