Egy vallomással kell kezdenem: nem szeretem a cirkuszt...a cirkuszi mutatványokat.
Vidéken gyerekeskedtem, és az arra járó vándorcirkuszok engem (kortársaimmal ellentétben) mindig mérhetetlenül lehangoltak.
 
A ketrecben tartott kivénhedt, megfélemlített vadállatok... a tollasfejdíszes ló tetején egyensúlyozó kopottszőrű majmocska... és a lengőtrapézon csüngő nő erős sminkben, futó harisnyában... na, ezek nekem valahogy sosem jöttek be.
 
Mai poszthoz David Bennett bronz-fújtüveg-kombós szobrait választottam...
...újra és újra nézem őket... lendül a láb, a kéz, a gerinc megfeszül.
Mégis ott a nemszeretem-gombóc a  torkomban, és valahogy a választott színek csak felverik a képzeletbeli porond fűrészporát.
 

Ja, és itt van ez a mérhetetlen csillár.
Ami sok, az sok.
 
...vagy akkor miért írok olyan dolgokról, amielyek nem tetszenek?... mert nektek hátha.