...hogy miket talál az ember a Zinternetben bolyongva: ezek a képek itt Anger Zsolt, színész, író, fordító fotóblogjáról valók.
 
A képeken nincsenek nagy drámák, a sok telt szín azt jelzi: ez az ember szereti az életet...  és ami a külön specialitás, hogy a színfalak mögé, a forgatások szüneteibe is be tud, be mer vakuzni.
 
Ez részlet egy tavalyi interjúból:
"Tíz éve hobbim a fotózás, de A nyomozó volt az első forgatás, ahol fotóztam. Azóta több forgatáson is megjelentem, pl. Horváth Lili Napszúrás című filmjénél, vagy Xantus Jánosnál, aki most csinált egy kisjátékfilmet Szily László Etetés című könyvéből. Ott egy napot forgattam és a másik három napra kimentem mint fotós. A Koccanás-t is végigfotóztam. Nem csak forgatásokon fotózok, de rájöttem, hogy házakat meg bogárkákat fotózni nem az én világom, egy forgatáson érdekes szituációkban, érdekes fényekben lehet látni érdekes embereket, nagyon jó játék."
 
Tetszik, ha egy művészember blog formájában is artikulálja érzéseit.
Pláne, hogy így egy másik oldalát is megismerhetjük, nemcsak azt, amit a filmvásznon megmutat magából.
Csepp hiányérzetem azért maradt... sejtem, a legjobb fotók még ott pihennek valahol CD-re kiírva.

(vagy csak az a bajom, hogy megint elfogyott a cigim posztírás közben? na, megyek, és most 2 dobozzal veszek)

 

Zene: Manmachineman - Chess and Arabesque (Night mix)