Először is egy, a Designpumpáról ellopott, és némileg testreszabott szöveget erőszakolnék be ide:
(lécci, ne pereljetek be! de annyira tetszett, és én magam sem fogalmazhattam volna pontosabban)
 
"Helyrehozhatatlan, erkölcsileg védhetetlen hibát követtem el, amikor, közel egy hónappal ezelőtt megfeledkeztem saját blogom, az Apád nem volt üveges! első születésnapjáról. Elmulasztottam az összegzésre, a tanulságok levonására, a hónapról hónapra emelkedő látogatottsági adatok büszke publikálására, valamint a mindenkinek köszönetmondásra kínálkozó egyetlen alkalmat 2010 forró őszéig. Ez már nem jön vissza, szétloccsant."
 
...szóval, hála a Népkert segítőkész közreműködésének mára megvalósultak a pár hete tervezett változtatások.
(Ígérem, hogy 100x leírom a kockásfüzetembe: Köszönöm! Ja? Hogy inkább fizessem be a számlát, amit küldtetek? Ok.)
 
Büszkén írom le, a blog nemcsak új dizájnt, hanem egy plusz funkciót is kapott:
 
ezennel mától megnyitom a blog-boltot!
(a pezsgőt meg nekicsapom a monitornak :)
 
Lehet, hogy kell még pár nap, míg minden a végleges helyére kerül, addig is örüljetek velem, és nézzetek be a fenti menüben található bótba, mert folyamatosan frissül (eljött az ideje, hogy megtanuld hogyan működik az RSS?).